Reklamace
Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře.
Pri zasielaní tovaru, prosím:
- zabalte reklamovaný tovar do vhodného, pevného obalu, aby ste zabránili jeho následnému poškodeniu alebo inému znehodnoteniu,
- doručte reklamovaný tovar akoukoľvek doručovateľskou službou na adresu ZNZ ELECTRONICS, s.r.o , U Stavoservisu 1A, 108 00, Praha 10.
- Balík neposielajte na dobierku, takéto zásielky nemôžeme prijať.
Postup pri vybavovaní reklamácie
Hneď ako obdržíme váš balík, budeme vás informovať e-mailom. Situáciu čo najskôr prešetríme a do niekoľkých dní vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie. Na vybavenie vašej reklamácie máme 30 dní, ale snažíme sa, aby bol čas vybavenia čo najkratší.
Kontakt
ZNZ ELECTRONICS, s.r.o
U Stavoservisu 1
108 00 Praha 10
(otváracie hodiny v pracovných dňoch 9-16 h)
Telefón: 240 242 112
Reklamačný poriadok
- Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu skontrolovať a o zistených vadách informovať predávajúceho do 5 dní.
- Kupujúci je povinný písomne (e-mailom) oznámiť predávajúcemu všetky zistené vady do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené vady. Opísať, o aké vady ide a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci zašle na adresu sídla predávajúceho.
- K reklamácii je potrebné priložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sa reklamujú.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky výrobkov, funkčných vlastností a škody z neodborného používania výrobkov, ako aj za škody spôsobené chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje poskytnutá záruka.
- Predávajúci sa zaväzuje do troch dní odo dňa doručenia reklamácie informovať zákazníka o spôsobe vybavenia reklamácie.
Práva a povinnosti vyplývajúce z vadného plnenia sú podrobnejšie popísané v Obchodných podmienkach.
Na čo sa vzťahuje záruka a ako dlho trvá?
Záruka sa začína dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom a je zákonná na 24 mesiacov, rovnako ako v kamennom obchode. Predávajúci zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré sú prítomné pri prevzatí tovaru kupujúcim alebo ktoré sa objavia počas záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené neopatrným zaobchádzaním, nesprávnym používaním, mechanickým poškodením alebo bežným opotrebovaním.
Čo mám robiť, ak zistím chybu?
Skôr ako sa rozhodnete zaslať reklamačný balík alebo nám reklamáciu doručiť, odporúčame vám, aby ste sa s nami poradili telefonicky (tel.: 240 242 112)alebo e-mailom (info@fragranza.cz) a my sa pokúsime nájsť pre vás najlepšie riešenie. Tento moment sa považuje za moment uplatnenia reklamácie.
Čo sa stane po prijatí žiadosti?
Ihneď po prijatí reklamácie dostanete písomné potvrdenie o prijatí reklamácie. Následne bude reklamovaný tovar postúpený na odborné posúdenie závady a možnosti jej odstránenia. V prípade veľmi zjavných chýb môže byť reklamácia vybavená okamžite. Do tridsiatich dní od prijatia reklamácie od nás obdržíte písomné vybavenie reklamácie, ktoré bude obsahovať informácie o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak bude reklamácia uznaná, najneskôr do 14 dní od vybavenia reklamácie (zvyčajne však v rovnakom čase) vám bude na naše náklady zaslaný vymenený alebo opravený tovar alebo vám budú vrátené peniaze. Ak reklamácia nebude uznaná, reklamovaný tovar vám bude vrátený.
V prípade uznania reklamácie vám budú (na základe žiadosti) preplatené náklady na dopravu, ktoré ste vynaložili na zaslanie tovaru na reklamáciu, a to až do výšky vychádzajúcej z aktuálneho cenníka Českej pošty.